Current Publications
FAME - Förderung von Autonomie und Motivation durch den Einsatz von E-Tandems im schulischen Fremdsprachenunterricht
- Author(s)
- Eva Vetter, Yasmin El-Hariri, Julia Renner, Marie-Luise Volgger, Ilona Elisabeth Fink
- Organisation(s)
- Department of Romance Studies, Department for Teacher Education, Department of East Asian Studies
- Journal
- Verbal-Newsletter (Organ des Verbands für Angewandte Linguistik)
- Volume
- 2
- Pages
- 8
- No. of pages
- 1
- Publication date
- 2014
- Austrian Fields of Science 2012
- 503007 Didactics, 602007 Applied linguistics, 503008 E-learning, 503029 Language teaching research
- Portal url
- https://ucrisportal.univie.ac.at/en/publications/fame--foerderung-von-autonomie-und-motivation-durch-den-einsatz-von-etandems-im-schulischen-fremdsprachenunterricht(a94bbe4c-bdc3-40ab-bf0b-6fc476bbf174).html